شرکت حمل و نقل بین المللی تیرکاران
شرکت حمل و نقل بین المللی تیرکاران

شرکت حمل و نقل بین المللی تیرکاران

ایران _تهران

خدمات گروپاژ حمل کالا به مقصد ارمنستان

حمل محموله گروپاژ و یا خرده بار به حمل کالاهایی گفته می شود که صاحبان متفاوتی دارند. این خدمت برای آن دسته از صاحبان کالا برقرار می شود که ظرفیت حجمی و وزنی محموله آنها کمتر از ظرفیت کامیون دربست باشد. روش های حمل محموله گروپاژ به ارمنستان به دو صورت زمینی و هوایی است و برای نحوه پذیرش، پس از توافق شرکت تیرکاران با صاحب کالا محموله تحویل انبار شرکت حمل و نقل تیرکاران می گردد تا برای حمل برنامه ریزی لازم صورت گیرد.
روش حمل زمینی کالای گروپاژ:
پس از به حد نصاب رسیدن کالایی گروپاژ به ظرفیت یکی از انواع وسیله حمل زمینی محموله بارگیری و اعزام می گردد.
روش حمل هوایی کالای گروپاژ:
پس از تحویل بار به انبار شرکت در اسرع وقت ترتیب حمل کالا توسط خطوط هوایی انجام می پذیرد.

شاید شما در انتخاب یکی از این دو روش تردید داشته باشید که کدام یک از این روشها مناسب محموله شما است. بنابراین توصیه می کنیم به موارد زیر توجه فرمایید:
از آنجایی که هزینه حمل و نقل زمینی نسبت به حمل هوایی کمتر است، در صورت عدم اضطرار و عجله برای ارسال بار بهتر است از طریق زمینی محموله را ارسال کنید. به دلیل سرعت زیاد در تحویل خرده بار به صورت هوایی، میبایست محموله هایی که دارای شرایط نگهداری هستند و زمان در این موارد مهم است از طریق حمل هوایی منتقل شوند.
در صورتی که قصد دارید اثاثیه و لوازم منزل خود را در حجم نسبتا زیاد (کمتر از یک کامیونت یا در حدود وانت بار) به ارمنستان ارسال کنید، هزینه های حمل هوایی برای شما بسیار بیشتر خواهد بود. پس بهتر است از طریق ارسال زمینی با زمان بیشتر اقدام نمایید. البته تمامی این موارد بستگی به نوع محموله، وزن و ابعاد آن، شرایط نگهداری، میزان بودجه و زمان دارد. 

کارشناسان شرکت تیرکاران پس از بررسی محموله شما در قالب یک پیشنهاد روش حمل خرده بار مناسب برای ارمنستان را به شما پیشنهاد می نمایند تا با کمترین هزینه و بهترین خدمات امکان حمل بار کم را داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد