شرکت حمل و نقل بین المللی تیرکاران
شرکت حمل و نقل بین المللی تیرکاران

شرکت حمل و نقل بین المللی تیرکاران

ایران _تهران

سهم 90 درصدی حمل و نقل جاده ای از ترانزیت کشور

مدیرکل ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: در گستره فعالیت‌های بین‌المللی سازمان راهداری، شاهد هستیم که 90 درصد حمل‌ونقل بین‌المللی زمینی کشور از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای انجام می شود. 
به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، جواد  هدایتی با تأکید بر اهمیت همراهی دستگاه‌های همکار در اصلاح فرایندهای عملیاتی پایانه‌های مرزی ادامه داد: پایانه مرزی دوغارون به عنوان یکی از مرزهای پیشرو در تغییرات، شاهد اجرای طراحی‌های جدیدی است تا بتوانیم این پایانه را به سمتی ببریم که خدمات را در مسیر ترافیک به رانندگان ارائه کنیم. ایستگاه‌های کاری را در مسیر تردد رانندگان ایجاد وطراحی کردیم تا هنگام حرکت خدمات را نیز دریافت کنند.
به گفته او، با این تغییرات از روزانه 500تا 600دستگاه کامیون به بالای دو هزار دستگاه خواهیم رسید که می‌توانند از طریق این مرز تردد داشته باشند و با این رویکرد جدید حدود دو سه برابر رشد خواهیم داشت . 
او با اشاره به تحولات کشورهای منطقه گفت: خوشبختانه با رایزنی‌های دیپلماتیک انجام شده در سایه همکاری های منطقه ای ریاست محترم جمهور و دولت محترم، سیاست‌های سخت گیرانه کشور ترکمنستان تعدیل و توافقات مناسبی میان دو کشور انجام شد تا عوارض سنگین کشور ترکمنستان برای ناوگان ایرانی نیز کاهش یابد. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد